marți, 19 iulie 2011

ClixSense site Elite, a 2-a plata


Dupa cum ma asteptam, astazi cand mi-am deschis e-mail-ul am vazut ca am primit banii de la ClixSense. Duminica am ajuns peste suma minima de cashout ($10) si am si dat cashout, pentru ca lunea se trimit banii, persoanelor care au facut cerere de plata. Marti vei avea deja banii in cont. 
Nu am mai incercat de foarte mult timp sa fac teste cu site-uri Paid to clic, deoarece dupa parerea mea sunt deja inregistrata pe site-urile care trebuie, cele care isi platesc toti membrii. 
In total sunt inregistrata pe 9 site-uri pe care castig constant ceva banuti. Nu multi, dar imi sunt de folos la cumparaturile de pe ebay.
Daca vrei sa-ti faci si tu o idee despre castigurile mele (cu care pierd doar 30 minute pe zi) citeste posturile mele despre cum castig eu, care sunt strategiile mele, si poate te vor ajuta sa-ti alegi un site care te plateste si te va multumii, si nu te vei enerva peste 3 luni, doarece a devenit Scam.
Oricum eu va voi posta de fiecare data cand apare ceva cu site-urile la care sunt inregistrata, si voi posta fiecare dovada de plata, ca sa fii la curent, si sa fii sigur ca acel site plateste.
Castigurile online nu sunt grele si nu nesecita mult timp, insa ca sa-ti faci un castig constant trebuie la inceput sa-ti faci o strategie de promovare a linkului tau de referral. Pentru mai multe informatii citeste postul meu "Cum sa ai succes cu ClixSense" care te va ajuta la majoritatea site-urilor, insa vreau sa iti vorbesc despre ClixSense, pentru ca upgrade-ul nu e deloc scump si iti ofera foarte foarte multe beneficii.
Am si o oferta pentru cei care se inregistreaza cu linkul meu de referral. Citeste aici oferta.
Insa m-am gandit si la un concurs pentru referrali mei, ca sa fie mai "entertaining" si competitiv. Citeste aici concursul.
Pentru ca nu am avut cand sa postez dovada de plata de la Clicksia o voi posta aici.

Un comentariu:

  1. The top things about Clixsense GPT Click Feature:
    1. Up to $0.02 per click.
    2. 5 secs lowest timer.
    3. Re-click every 24 hours.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...