duminică, 5 februarie 2012

25$ cu ClixSense

S-au intamplat mai multe cu ClixSense. Dar innainte de a va vorbii despre ce s-a mai adaugat la acest site, vreau sa va spun ca acum 2 saptamani am scos de la ClixSense 25$. Nu i-am facut greu. Am dat clicurile zilnice, m-am jucat pe jocul ClixGrid, si am mai castigat odata 10 centi, si am mai castigat de la activitatea referralilor mei. Da este foarte important sa iti faci rost de referrali. Sincer cel mai mult castig de la ei, pentru ca vrem toti sa castigam cu ClixSense, un site unde se poate castiga daca ai rabdare sa iti faci un downline. Si nu este foarte greu, pentru ca multe persoane vor sa castige un banut in plus online.


Si acum sunt in drum spre al 5-lea cashout. 
Din Februarie au intrat in vigoare preturile despre care va vorbeam cu un post mai devreme. Dar daca nu ati citit postul vi le mai enumar. Upgrade-ul este acum 17$/an, iar daca vrei sa cumperi linkuri la jocul ClixGrid te costa iar 17$ pentru 30 zile. Iar suma linkurilor pentru PTC incepe de la 2.40$. Si cashout-ul s-a micsorat, ceea ce este bine. Acum pentru membrii standard nu mai este de 10$, ci de 8$, iar pentru membrii Premium este de 6$. Din nou au oferit cei de la ClixSense beneficii celor care dau upgrade. 
Ce a aparaut nou la ClixSense? 
O sa va placa ce va voi spune. Cei de la ClixSense au mai adaugat un mod de a castiga un banut pe site-ul lor. Este vorba despre completarea unor task-uri. Nu sunt grele, doar trebuie sa fii atent la completarea lor, si sa faci 100% ca sa poti sa mai primesti alte task-uri. Am citit pe Forum ca au fost persoane care au castigat intr-o saptamana 1$ si ceva, doar completand task-uri. Daca nu ai referrali, atunci si aceasta este o modalitate de un castig extra. Si ce este si mai frumos, daca un referral de-al tau direct termina cu succes un task vei castiga de acolo 10%. 
Ce am mai observat eu ca s-a mai adaugat este la jocul ClixGrid. Poti castiga acum de pe un link clicuit inca 5 sanse de-a a mai juca. Intr-o zii am castigat 15 sanse. E ok, pe langa ale mele 50 cu inca 15 am putut castiga cei 10 centi, despre care va vorbeam. 
Echipa ClixSense a promis ca se vor mai adauga cateva chestii noi la site.
Oricum este evident ca acest site Elite ClixSense tot creste, si se diferentiaza de celalalte PTC-uri, devenind unic si fara concurenta. 
Ce am mai observat este ca multi romani au castigat cu jocul ClixGrid, chiar si 5$, ceea ce mie inca nu mi s-a intamplat, dar nu imi pierd speranta si ma joc in contiunare.
Daca vrei sa castigi si tu cu acest site, inregistreaza-te aici.
Si daca vrei mai multe detalii despre acest site gasesti in posturile mele, si vei gasii atasat si dovezi de plata.
Sa castigam impreuna ceva banuti online

25 de comentarii:

  1. Felicitari!Eu abia am facut $1.13,$0.30 i-am facut din taskuri,iar la clixcgrid n-am castigat niciodata.
    Succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu ClixGrid trebuie sa ai rabdare. Eu sunt membru din Martie anul trecut, si am castigat pana acum 3$. Nu e mult in aproape un an,tot e ceva, dar m-a ajutat sa ajung la suma de cashout.
      Eu inca nu am facut nici un task, doar am citit de pe Forum. Nu am avut timp, dar am sa imi fac.
      Sa ramai cu ClixSense, ca merita.
      Spor la castiguri

      Ștergere
  2. http://www.clixsense.com/?4790416&jun12- Aici va puteti inregistra !

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum retrag bani ? De exemplu am facut 16$ , cum ii scot ? adica cum ii pun pe contul de paypal? Mersi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Te duci la Account summary si acolo vezi toate detaliile contului tau, cate clicuri ai dat azi, in total, cati referrali ai etc. Ca sa scoti banii pe contul tau de la Paypal trebuie sa apesi butonul de langa my balance (cashout)iar apoi alegi suma care vrei sa o scoti si iti introduci adresa de e-mail de la paypal(adica cu care ti-ai facut contul) si gata. In maxim 2 zile iti vrei primii banii. Platile se fac luni si vineri.

      Ștergere
  4. 3$ pe un an, 16$, usnt niste sume infirme, sincer, cu cei 3$ pe an nu scoti curentul si uzura PC-ului, la cat ai survolat pe reclamele alea.

    Daca vreti sa faceti bani, aveti blogspot, sau un domeniu de gen, pe care poti face un blog gratis, alegeti o nisa pe care sunteti buni, fiecare are o inclinatie spre ceva, scrieti despre acele lucruri, utilizati apoi reclame ads, GEN google adsense, sau altele, si sigur veti face cel putin 30 euro, pe luna, dupa primul an, asta in cel mai rau caz si asta facand ceva placut, vorbind despre ce iti place si sti.

    Nu va mai prostiti cu acest gen de afacere, va pierdeti timpul. parerea mea, dar voi decideti.

    RăspundețiȘtergere
  5. am sa fac o incercare dar sunt satul sa dau clikuri pt ca referali e greu de obtinut...am mai avut o tentativa in urma cu 3 ani si m-am lasat...dadeam clikuri de nebun si dupa 3 luni nu am avut nici un castig...ma inscriu dar va rog cei care vor sa-mi dea sfaturi sa-mi lase commenturi pe blog ca deja n mai pot sa retin atatea sitte uri. mersi anticipat

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca vrei sa castigi si tu cu acest site,este la fel de bun precum clixsense inregistreaza-te aici: http://www.probux.com/?r=conte21
    Plateste instant, se ajunge rapid la cashout care este la 5 $ si referalii pot aduce un cistig mai mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună seara! doresc detalii referitoare la acest site. Mulțumesc anticipat!.

      Ștergere
    2. Bună seara! doresc detalii referitoare la acest site. Mulțumesc anticipat!.

      Ștergere
  7. Daca vrei sa castigi si tu cu acest site,este la fel de bun precum clixsense inregistreaza-te aici: http://www.neobux.com/?rh=637972757334373437
    Plateste instant, se ajunge rapid la cashout care este la 2 $ si referalii pot aduce un cistig mai mare.

    RăspundețiȘtergere
  8. http://www.clixsense.com/?4990338 intra aici...

    RăspundețiȘtergere
  9. Uite ceva mai simplu: http://adf.ly/wMubv

    RăspundețiȘtergere
  10. Simplu si usor http://www.clixsense.com/?r=7475510&p=View_Ads

    RăspundețiȘtergere
  11. important e sa iti faci o linie de referali si se castiga mult mai bine si mai repede. Primele luni sunt mei grele pana aflii ce si cum sa faci. Bonusul daca il faci in fiecare zi iti da 0.6% din ce ai facut in ziua respectiva iar task-urile te ajuta mult. Incearca sa le faci si sa treci la urmatorul nivel(vezi dashboard in Crowdflower. oricum iti propun si Neobux care iti da sanse mai mari sa faci bani (poti inchiria referali la un pret foarte mic si ei iti produc o suma mult mai mare decat faci tu pe zi)si e la fel de serios ca si Clixsense. Pentru cei interesati acesta este link-ul https://www.neobux.com/?r=crisfaur

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. http://www.clixsense.com/?10402881&LoveYou alice ioana pe face

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  15. http://www.clixsense.com/?10496382 Va puteti inscrie aici !

    RăspundețiȘtergere
  16. http://www.clixsense.com/?10496382 Eu am scos deja 40$ castigul garantat!

    RăspundețiȘtergere
  17. http://www.clixsense.com/?10496382 Eu am scos deja 40$ castigul garantat!

    RăspundețiȘtergere
  18. http://www.clixsense.com/?10496382 Va puteti inscrie aici !

    RăspundețiȘtergere
  19. http://csl.ink/2OZu Va puteti inscrie aici!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...