marți, 22 martie 2011

AyuWage m-a platit

Sa va vorebesc despre acest site. In primul rand e legitim si este un site Elite. Doar ca noi romanii mai greu facem sa castigam de pe acest site. Ca sa castigi cat mai mult trebuie sa-ti instalezi toolbar-ul, pentru ca in orice moment pot aparea diferite ads-uri. Aici esti platit pe puncte cand vei aduna 10000 de puncte poti sa-ti scoti banii. Aceste puncte sunt echivalentul la $5. Acest site ofera si castiguri de pe Survey, insa eu nu am castigat pana acum de pe aceste sondaje de opinie pentru ca in Romania nu se da. Eu am adunat aceste 10000 de puncte doar din vizualizare publicitate si cateodata mai gasesti si google search. Adica tie ti se da un anumit cuvand sa cauti pe google si adresa de web pe care ar trebui sa dai clic si doar dupa ce ti-ai indeplinit misiunea vei fii creditat. E un castig in plus, chiar merita daca vrei sa-ti mai umplii contul de la Paypal sau Alertpay cu ceva dolari. Daca vrei sa vezi dovada de plata intra pe pagina Payment Proof si vei gasii toate doveziile mele de plata!!
Daca vrei sa-l incerci da clic pe banner!!!!
AyuWage Services - Get Paid to Visits Sites and Complete Surveys

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...