sâmbătă, 26 mai 2012

Mai mult castig cu Taskurile de la ClixSense

Acum o luna s-a introdus un concurs saptamanal pe partea de taskuri. Se ia in calcul persoanele care completeaza taskuri de duminica pana luni, iar lunea primele 10 persoane care au completat cele mai multe taskuri de 7 zile incoace sunt premiati cu o suma de bani. Primul loc primeste $50, al doilea $20 si al 3-lea $10. Iar ceilalti 7 vor primii cate $2. Ceea ce mi se pare foarte tare e ca castigi si cand completezi taskuri, dar castigi si daca te clasezi printre primii 10. Ca sa ajungi sa fii printre acele 10 persoane ai nevoie de timp, si trebuie sa completezi multe taskuri. Ceea ce eu nu prea am, dar am sa incerc odata, si poate poate voi fii si eu printre cei 10 norocosi, si atunci am sa pot sa iti ofer si o dovada. Dar daca vrei sa vezi clasamentul pentru fiecare saptamana, il gasesti la urmatorul link.
Si ce mi se pare si mai tare e ca pana acum au castigat 2 romani locul 1. Bravo lor, sunt mandra de ei. Ne-au demonstrat ca se poate.
Ceea ce trebuie sa stii este ca daca ai castigat odata locul 1, adica cei $50, nu mai poti fii pe locul 1 doar dupa ce trec 10 saptamani. Sincer mi se pare corect, macar asa au mai multe persoane sanse la acel loc. Fiecare care incearca sa completeze multe taskuri are sanse la locul 1, sa castige $50, asa intr-o saptamana.
Si acum sa va povestesc si despre statusul meu la acest site Elite ClixSense. Acum o luna am scos al 6-lea cashout de la ClixSense, au fost doar $10, insa ma indrept asa incet spre urmatorul cashout.
Cu acest site castigi sigur un banut in plus, iar cu acest concurs saptamanl poti castiga si mai mult. Chiar merita sa il incerci si sa te tii de el.
Daca vrei sa citesti mai multe detalii despre acest site, cum poti castiga cu el, citeste celelalte posturi ale mele despre ClixSense, si daca ai intrebari scrie un comment si eu iti voi raspunde.

11 comentarii:

  1. Buna, Sessy, ai publicat aici o veste buna pentru lucratorii din Clixsense.

    Felicitari pentru rabdarea de care dai dovada,sa castigi bani online din orice activitate platita pe Internet, nu este usor, dar banii din vizionarea reclamelor cer multa rabdare si perseverenta.Vad ca esti o buna sursa de informatii pentru referalii tai, asa ca meriti sa-i ai !( Aviz amatorilor!)
    Multa bafta in sesiune si succes cu blogul, vad ca se updateaza page rankul !

    RăspundețiȘtergere
  2. Sessylia baga si u id meu: s0unnnd
    Vreau sa ma ajuti si pe mn cu cv...te astept :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan nu-mi merge messenger-ul. Eu ti-am trimis un e-mail, si daca mai e ceva cu ce te pot ajuta te rog contacteaza-ma prin e-mail. Merci si multe castiguri iti doresc

      Ștergere
  3. ..platile se pot face si altfel decat prin paypal ,adica electronic ?....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Platile se fac prin Paypal, Payza si Liberty Reserve. Si acum se fac de 2 ori pe saptamana, adica duminica si vinerea. Sper ca te-am putut ajuta, o zi buna iti doresc

      Ștergere
  4. Mie de ce nu imi vin task-uri care sa le fac imi vin doar ads oare de ce?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Taskurile nu iti vin ca si ads-urile. Ca sa te inscrii sa faci un task trebuie sa mergi la pagina Tasks si acolo vei gasii taskurile disponibile. Sunt zile in care nu sunt taskuri sau sunt zile cu task-uri care le poti face de 1000 si ceva de ori. Depinde de zi si de cei care ofera aceste taskuri. De ex. in acest moment sunt 3 taskuri, 1 cu 1 availible, 1 cu 97 availible si unul cu 123 availible.
      Spor la cate mai multe taskuri iti doresc :)

      Ștergere
  5. NU este o solutie pentru imbogatire rapida! Practic, esti platit pentru a rezolva diverse taskuri (verificare site online) simple. Castigati bani prin acest sistem in functie de munca pe care o depuneti in rezolvarea taskurilor. Inregistrarea e gratuita.
    Poti lucra de acasa sau de la birou, in pauze. Nu trebuie sa instalezi nimic pe calculatorul tau. Pentru inscriere astept un mesaj aici si va dau link-ul cu chestionare pentru ati face propri banuti.
    Exista dovezi de plata de la oameni care au primit banii din aceasta activitate!


    Citeste informatiile de mai jos pentru a intelege cum functioneaza sistemul: http://www.viespar.ro/?reff=f1288735baee53fdd6cfdcbb13a361a7

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am completat gresit la SURVEYS ce pot face ?Si cand vreau sa rezolv taskuri spune ca nu sunt calificat ....ce am gresit la contul meu ???

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu recomand cu incredere http://www.viespar.ro/?reff=e1784295378b7767bd72ae82888d1237 . Nu va imbogatiti dar daca doriti banuti in plus si aveti la dispozitie cateva min pe zi de ce sa nu incercati facand task-uri. La inregistrare primiti 5 $ si poti retrage banii cand obtineti suma de 50$.

    RăspundețiȘtergere
  8. Quantum Binary Signals

    Professional trading signals sent to your mobile phone daily.

    Follow our trades right now and profit up to 270% daily.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...