vineri, 17 februarie 2012

Task-urile de la Clixsense

In sfarsit am ajuns si eu sa completez cateva task-uri. De 2 saptamani tot incerc dar imi spunea ca deja am facut acel task si sa mai incerc mai incolo cand vor mai aparea. Eu nu am facut acel task dar acest mesaj il primesti daca nu sunt libere pozitii pentru acel task. Tie iti poate arata ca mai sunt 6 pozitii libere pentru acel task dar in acelasi timp acele pozitii pot fii ocupate de cateva persoane.
De exemplu cand am facut eu primul task, la inceput trebuie sa intrii intr-un training mode si doar apoi daca treci testul vei face tasku-ul ca sa castigi bani.
Am trecut testul si apoi am tot continuat sa raspund la intrebari si tot raspundeam si ma enervam ca nu imi spunea bravo ai reusit. Dupa ce de 5 ori am facut task-ul m-am plictisit si am iesit din "joc" iar apoi am vazut ca am castigat 0,04 centi de 5 ori, adica 20 de centi. Eu am trecut tasku-ul dar nu iti spune cand l-ai terminat. Dupa ce termini daca mai sunt pozitii libere te baga in altul iar apoi in altul pana te plictisesti sau iesi tu din "joc".
Acum m-am prins de faza si stiu cum sa procedez.
E ok daca prinzi un task care are 2000 si ceva de pozitii libere. Asta inseamna ca poti face de mai multe ori acel task. Si sincer dupa parerea mea doar acelea merita, pentru ca pierzi foarte mult timp in training mode. Dar daca nu treci trainingul nu mergi mai departe deci nu castigi nimic.
Si trebuie sa fii atent ce acuratete cand faci la task-uri pentru ca e important pe viitor. 
Daca nu ai acuratete nu vei mai fii lasat sa completezi task-uri.
Unele sunt usoare iar altele putin mai complicate, dar merita. Un castig in plus. De exemplu eu am castigat pana acum aceasta saptamana 29 de centi, asa in 30 de minute. Altii castiga mai mult, dar este nevoie de timp si rabdare. Un task l-am facut de 5 ori iar altul de 3 ori. 
Daca vrei sa incerci si tu aceste task-uri oferite de ClixSense aici gasesti link-ul.
Si un PrintScreen la castiguri


7 comentarii:

  1. http://moneyfromhome.cabanova.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.viespar.ro/?reff=c94ef9de10adf96bb14afefa72b1ec08

    RăspundețiȘtergere
  3. task-uri mai dragute si mai bine platite http://www.viespar.ro/?reff=c91133670449729f3d24f2f144fbe993

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-as dori si eu sa aflu cum pot accesa aceele ask-uri ca imi apare acea pagina cu crowdflower si imi tot sune ca nu este validat mailul contului :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-as dori si eu sa aflu cum pot accesa aceele ask-uri ca imi apare acea pagina cu crowdflower si imi tot sune ca nu este validat mailul contului :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Come and see how 1,000's of individuals like YOU are earning their LIVING online and are living their dreams TODAY.
    CLICK HERE TO FIND OUT

    RăspundețiȘtergere
  7. The top things about Clixsense GPT Click Program:
    1. Up to $0.02/click.
    2. 5 secs lowest timer.
    3. Reclick every 24 hours.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...