duminică, 4 martie 2012

Membru Premium la ClixSense de un an

Astazi se implineste un an de cand am hotarat sa dau upgrade la site-ul Elite ClixSense, iar pe 1 Martie s-a facut un an de cand m-am inregistrat pe acest site. Nu a durat mult pana cand m-am hotarat sa dau upgrade pentru ca citisem multe despre acest site si stiam ca nu voi regreta. Si uite deja a trecut un an si tot sunt multumita de acest site, dinpotriva acest site ma uimeste pe zi ce trece. Cei de la ClixSense au tot introdus diferite chestii noi pe site, pentru ca un membru sa fie multumit ca s-a inregistrat si el acestei comunitati de persoane care vor sa castige un banut online.
ClixSense este pe piata online inca din 2007, insa pe atunci inregistrarea europeniilor nu era permisa. Citeam comment-urile americaniilor despre acest site si despre cum castig ei, si imi era ciuda. De ce nu pot si eu sa ma inregistrez, sa pot sa fiu si eu membru acestei comunitati, si acestui site care plateste si este onest???
Ma bucur ca anul trecut au deschis portiile si pentru cei din Romania. De atunci eu tot castig cu acest site. La inceput a fost mai greu, pentru ca nu aveam referrali, dar asa incet am reusit sa strang cativa referrali si sa zicem ca sunt cat decat multumita. Se poate si mai bine, mai ales ca este vorba despre un site care are grija de membrii sai si este un site care plateste.
Eu personal voi ramane membru pe acest site inca mult si bine. Cand vin de la lucru este o rexalare pentru mine sa intru pe acest site si sa dau clic pe ads, sa ma joc jocul ClixGrid, iar daca am timp si sunt task-uri disponibile, sa completez unul sau doua pentru inca un castig in plus.

Si pentru ca am castigat de curand la jocul ClixGrid 25 de centi, va postez aici dovada.
Sa castigam impreuna.

5 comentarii:

  1. as dori daca puteti sa ma ajutati in privinta metodelor de a gasi referali pentru clixsense.Mi-am facut un blog dar nu stiu nici macar sa il folosesc.Sant noua in ale internetului.Stiu ca exista un link pe care trebuie sa il promovezi dar nu ma pricep.Poate sa ma ajute cineva""

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Ramona,

      Am sa iti dau cateva sfaturi. Daca spui ca ti-ai facut un blog, atunci ca sa iti viziteze multe pers blogul personal ai nevoie de cuv. cheie. Ca sa gasesti referrali cu blogul trebuie sa ai rabdare, si incontinuu sa scrii. Promovarea linkului iti cere foarte mult timp si rabdare.
      Ce mai poti sa faci e sa iti faci reclama la alte ptc-uri. Adica sa platesti pt banner sau ads-uri. Aici e cazul daca ai bani de investit. Sau sunt bloguri si site-uri care "inchiriaza" un spatiu pt bannerul sau linkul tau. Dar sa alegi un site sau blog care este cunoscut.
      Si prietenii...acestia sunt referrali care ii ai ff mult timp. Doar ca trebuie sa le explici ce iti place tie asa de mult facand acest lucru, si sa reusesti sa faci sa le placa si lor.

      Sper ca te-am ajutat, bafta iti doresc si sa ai multa rabdare

      Ștergere
  2. Ca sa iti promovezi linkul incearca sa te inscrii la site-uri prin care reusesti sa trimiti mail-uri...cum ar fii buzzymail..com; viralmayl..etc

    RăspundețiȘtergere
  3. According to Stanford Medical, It's indeed the one and ONLY reason women in this country get to live 10 years longer and weigh on average 42 pounds lighter than we do.

    (By the way, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret diet and EVERYTHING around "HOW" they are eating.)

    P.S, What I said is "HOW", and not "WHAT"...

    Tap this link to find out if this little questionnaire can help you unlock your true weight loss possibility

    RăspundețiȘtergere
  4. Your Affiliate Profit Machine is waiting -

    And making money online using it is as simple as 1...2...3!

    Here's how it all works...

    STEP 1. Tell the system what affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON traffic (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system grow your list and sell your affiliate products all for you!

    Are you ready to make money automatically??

    Click here to start running the system

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...