duminică, 3 iulie 2011

ClixGrid, de 3 ori castig intr-o zi

De ceva timp nu am mai castigat la jocul ClixGrid de pe site-ul ClixSense. E ceva normal ca de fiecare data cand ma joc acest joc sa sper ca fiecare clic sa fie castigator. La fiecare pagina stau si astept sa vad rezultatul. Insa nu fiecare clic este castigator. Au fost saptamani in care am dat in fiecare zii cele 50 de clicuri si nu am castigat nimic. Dar astazi mi-a suras norocul si am castigat de 3 ori cu acest joc. Chiar m-am mirat cand am vazut ca am castigat si a doua si chiar si a 3-a oara 10 centi. Ce am observat ca toate clicurile castigatoare ale mele nu au fost in mijlocul imaginii, cii cam pe margine unpic spre mijloc. Nu pot sa spun ca clicurile de la margine sunt castigatoare iar cele de la mijloc nu. Pana acum eu doar cu acele de pe margine am avut noroc. Sper sa va surada si voua norocul, eu astazi sunt chiar foarte multumita, maine este o noua zii si voi incerca si maine sa mai castig ceva, daca voi avea noroc.
Aici doveziile:







Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...