joi, 21 aprilie 2011

Concurs pentru referrali ClixSense

M-am gandit la un concurs pentru referrali mei de la ClixSense, chiar si pentru tine care citesti acest post si te inregistrezi pe site-ul ClixSense ca si referral al meu. Clic pe banner sa te inregistrezi!
Acum sa va prezint oferta mea. Vreau sa ofer $1.50 pentru primele 3 persoane, adica referrali ai mei, care conving alte 3 persoane sa se inregistreze pe site-ul ClixSense ca si referrali ai lor si dau upgrade.
Acest concurs este valabil pana cele 3 persoane au fost desemnate castigatoare, adica pana ce au convins fiecare 3 persoane sa dea upgrade.
O strategie pe care ar trebui s-o iei in calcul. Daca acele persoane vor da upgrade vei castiga $2 de la fiecare, insa dupa ce au dat upgarde sigur vor convinge si ei alte persoane sa dea upgrade si daca nu esti membru Premium atunci VEI PIERDE comisionul de la acele upgrade-uri.
Oricum bafta la convins persoane sa dea upgrade si te astept ca si referral al meu sa castigam impreuna.
PS: Dupa ce v-ati indeplinit misiunea scrieti un comment aici pe blog sau imi gasiti datele de contact pe pagina Acoount details de la ClixSense, Sponsor Details. Am sa va tin la curent cand se va desemena un castigator si tot asa, oricum cealalta oferta pentru celelalte locuri adica locul numarul 4,5,6 etc este valabila, adica la 4 referrali convinsi sa dea upgrade primesti un dolar de la mine.
Si daca aveti nelamuriri sau intrebari nu ezitati sa ma intrebati.

2 comentarii:

  1. Te-am adăugat la mine în blogroll. Sper să mă adaugi şi tu. Blogul meu e BANI GREI PE NET(http://banigreipenet.blogspot.com/). Şi o mică observaţie: "a investi" se scrie cu un singur "i".

    RăspundețiȘtergere
  2. Come and see how 1,000's of individuals like YOU are making a LIVING from home and are living their dreams TODAY.
    CLICK HERE TO FIND OUT

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...