luni, 18 aprilie 2011

A 5-a plata de la Incentria

Azi am primit banii pe care i-am cerut acum 3 zile de la Incentria. Pana acum Incentria  m-a platit de fiecare data, se vede ca este un site Elite. Nu castigi mult de pe urma acestui site, nu devii bogat, dar esti sigur ca de la acest site iti vei primii sigur banii, te va platii de fiecare data. Incentria este unul dintre preferatele mele pentru ca plateste de fiecare data. Putin dar sigur!!!
Ca sa fie ziua si mai frumoasa am castigat in sfarsit la jocul Clixgrid de la ClixSense!!! Dupa 1000 si ceva de clicuri am castigat si eu 10 centi, si acestia sunt ceva banuti. Am uitat sa salvez pagina cand am castigat dar va voi oferii o dovada a castigului de dupa.


Deci se poate castiga pe site-ul ClixSense nu doar cu clicurile ci si cu Clixgrid!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...