vineri, 1 aprilie 2011

A 3-a plata de la CashnHits

Ieri am ajuns la suma minima de cashout la acest Paid to clic site, adica la $1. Am cerut ieri banii si azi mi-au si intrat in contul de la Alertpay. Este prima data cand s-au miscat asa de repede, de obicei asteptam vreo 3-4 zile sa-mi intre banii. Limita de cashout pe acest site nu se schimba este de minim $1 pentru Alertpay iar pentru Paypal $0.60. Cum eu folosesc doar Alertpay atunci astept putin mai mult pentru cashout. Imi place acest site pentru ca $1 poti face intr-o luna, gasesti foarte multe ads-uri de clicuit. Nu ma imbogatesc cu acest site, dar imi mai umplu contul de la Alertpay cu ceva banuti.
Daca te intereseaza sa te inregistrezi intra pe pagina Paid to clic site si dai clic pe banner. Si daca ai intrebari eu te pot ajuta. 
Ca sa vezi dovada de plata intra pe pagina Payment Proof, unde gasesti toate dovezile de plata si de la celelalte site-uri care m-au platit.
Castiga impreuna cu mine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...