joi, 9 iunie 2011

Microworkers si ClixSense

Dupa ce treci prin mai multe dezamgiri, si vezi ca aproape toate Paid to clicurile devin Scam, nu mai stii daca e ok sa te tot inregistrezi sau nu pe alte site-uri. Eu tot incerc site-uri noi, pentru ca numarul site-urilor, pe care dadeam clicuri, si asteptam un castig de acolo, s-a micsorat foarte mult. Apar multe site-uri noi, insa nu raman pe piata, ele devin Scam-uri. 
Am sa iti vorbesc despre cele 2 site-uri in care eu am foarte multa incredere. In primul rand ClixSense este un site Elite, online din 2007, insa in Romania s-a dat drumul doar anul acesta in luna martie. Eu de atunci sunt membru acestui site si sunt foarte multumita. Si pot spune cu incredere ca este numarul 1. in lume. Daca vrei mai multe detalii despre cum poti avea succes maxim cu acest site citeste postul meu, in care iti explic cum poti castiga cel mai bine. Eu strategia respectiva o urmaresc. 
Al doilea site in care am incredere este Microworkers. In scurt timp, acum depinde ce joburi faci, castigi foarte usor ceva banuti. Eu le fac pe cele mai usoare, dar care nici nu sunt foarte bine platite, insa castig $10 in maxim o luna si o saptamana. De exemplu alaltaieri am primit a doua plata de la Mikroworkers, si ma apropiu spre al treilea cashout.


La a doua retragere nu mai ai nevoie de un cod, despre care am vorbit in primul post postat despre Mikroworkers. Acel cod il primesti la prima retragere prin posta pentru a activa retragerile. La a doua si celelalte retrageri o vei putea face direct fara ca sa astepti sa iti vina un cod prin posta. Banii ii primesti in maxim 5 zile. 
Ca sa combini aceste site-uri care sigur nu te vor dezamagii, urmeaza sfatul meu. 
Esti inregistrat pe acest site-uri, insa la ClixSense esti membru standard. Castigurile nu sunt mari. Ce mai castigi este de la mikroworkers. Insa ca sa castigi bine si de la ClixSense, de ce sa nu dai upgrade cu ajutorul site-ului mikroworkers. Castigi $15 de la mikroworkers si dai upgrade la ClixSense, care este pentru un an valabil upgrade-ul, crescandu-ti castigurile si la ClixSense. 
Daca urmaresti sfaturile mele de la postul "Cum sa ai succes cu ClixSense" vei castiga bine si atunci nu vei mai fii suparat(a) de toate esecurile pe care le-ai avut pana acum.
Oricum daca ai orice intrebare despre aceste site-uri eu te voi ajuta.

Un comentariu:

  1. Colateral cu aceste PTC-uri dupa ce am citit toate postarile tale sunt curios daca ai incercat sau stii ceva despre vreun paid surveys care plateste.Ms anticipat si astept raspuns.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...