joi, 2 iunie 2011

Bani din nou de la AyuWage

Astazi am primit in contul meu de la Paypal $5, pe care i-am cerut in week-end. Nu a durat mult pana i-am primit. Si ma gandesc sa va dau ceva sfaturi la acest site, referindu-ma la Warnings.
Si sa va povestesc despre Warnings. Sigur ati acumulat si voi. Eu pentru prima data de cand am acest cont, si il am de vreo 6 luni, nu am primit Warnings. De cand a aparat si View Site, de atunci am acumulat Warnings. Problema este ca daca acumulezi mai mult de 3 atunci ti se suspenda contul. Sincer nu inteleg rolul de la View Sites, pentru ca si trebuie sa stai 20 de secunde pe pagina, si si castigi foarte putin. Mai bine astepti sa vina ad-uri pe Regular Site, si acolo si castigi foarte bine si nici nu iti acumulezi Warnings, bine daca faci ce trebuie. Oricum daca ai acumulat cateva Warnings cel mai bine e sa nu mai dai clicuri pe acest site pentru vreo cateva zile, pana ti se sterg. Ca sa nu risti sa ti se suspende contul. Eu asa am facut, si in 3 zile a inceput sa tot dispara cate unul, eu am avut 3, chiar la limita.
Oricum imi place acest site pentru ca castigi bine si in maxim 2 luni acumulezi acele 10 000 de puncte pentru a le transforma in bani, si asa incet se mai umple contul de la Paypal.
Ca sa vezi dovada de plata intra pe pagina Payment Proof.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...