miercuri, 1 iunie 2011

$1 cu ClixGrid

Astazi am castigat un dolar cu jocul ClixGrid. Chiar ma tot gandeam cand voi trece de pragul de 10 centi, pana acum am tot castigat 10 centi. Bine eu tot astept sa fie castigul de $5, insa nu cred ca am momentan atata noroc. Dar e bine si asa, ca asa incet ma voi apropia din nou de cashout. Bine ca am dat upgrade, ca astfel am avut la dispozitie 50 de clicuri, si aproape de fiecare data cand am castigat cu acest joc a fost dupa ce am epuizat 25 de clicuri, de care beneficiaza un membru standard. Daca esti membru Premium ai dublu sanse sa castigi. Am vazut ca au fost persoane care au castigat de 2 ori in aceasi zii cu ClixGrid. Ca sa castigi trebuie sa dai doar clic pe un patratel din imagine, si sa astepti apoi 10 secunde pentru a vedea daca ai castigat. Si vei castiga sigur la un moment dat.



Daca vrei sa castigi si tu cu acest joc inregistreaza-te aici.

Si daca te intereseaza sa castigam impreuna atunci citeste aici oferta mea pentru inregistrarea ta pe site-ul ClixSense
Si aici gasesti si un concurs facut pentru referrali mei de la ClixSense.

3 comentarii:

  1. thanks man CONGRATULATIONS!
    You have just won $0.25! azi 29.12.2011 smenat irisiubire07 cu blog www.banipeptc.blogspot.com cu patratelul care este la tine sus in tabel, de mentionat ca daca nu ai incercuit locl unde lai gasit cum se facea in jocul reteaua de la emag cu comoara degeaba ai pus strtegia ta ca eu nu am am sanse sa castig cat ai castigat tu 1$,dar oricum msmsmsmsmsmsms ms.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un alt Ptc serios care plateste este PtcGen ! Este un PTC poate mai bun ca clixsense sau neobux, intrucat, parerea mea aici putem da o multitudine de click-uri pe reclame care ajung si la 0.05$

    Pentru a va loga intrati pe http://www.ptcgen.com/?ref=illegald.

    NU AVETI NIMIC DE PIERDUT, CI DE CASTIGAT!

    BAFTA LA TOATA LUMEA

    RăspundețiȘtergere
  3. The best things about Clixsense's GPT Click Feature:
    1. Up to $0.02 per click.
    2. 5 secs lowest timer.
    3. Repeat every 24 hours.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...