luni, 21 februarie 2011

Foarte foarte dezamagita

Nu stiu daca si voi ati observat dar site-ul Onbux in fiecare zii pentru o periada nu se mai incarca. Zilele acestea am tot citit despre cum ca Onbux devine Scam asa incet incet. Tot mai multe persoane se plang ca nu-si primesc banii, si ca nu mai vor sa investeasca in Onbux. Eu am investit in Onbux pana acum $20 sau $25 nu mai stiu sigur, din celelalte Ptc-uri si restul ce am castigat de pe acest site. Nu este mult dar nu stiu ce sa fac acum. De obicei in fiecare saptamana inchiriez referrali (doar daca am bani). Insa si saptamana trecuta nu am inchiriat si nici saptamana aceasta nu cred ca o voi face. Am pana acum 115 referrali, as mai vrea sa inchiriez doar ca nu sunt foarte sigura de aceasta investitie, mai ales dupa toate aceste plangeri. Eu cand am dat acum 3 zile cashout am primit banii, dar au fost doar $3, deci logic ca i-am primit. Sunt indecisa, cred ca voi mai astepta unpic, si sper ca Onbux va revenii, sincer vreau sa investesc mai departe, nu de alta dar acolo am inchiriat deja 115 referrali, iar de cand am inceput cu aceste site-uri m-am axat foarte mult pe Onbux.
Si totusi in care site-uri te poti increde?????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...