luni, 28 februarie 2011

Cum sa scoti bani de pe Paid to click sites?

Scriu acest post pentru ca am vazut la statistici pe blogul meu, ca sunt persoane care cauta cum sa dea cashout pe diferite site-uri Paid to click. Si vreau sa ajut. Pentru a scoate bani de pe un site Paid to click trebuie sa fii activ, sa dai clicuri zilnic, ca sa ajungi cat mai repede la suma de cashout. Referralii te pot ajuta mult. Aceasta suma depinde de site. De exemplu (dau doar cateva) pentru a face cererea de plata pentru Onbux, sau Neobux, sau Vcbux, sau Bux-Matrix, sau Incrasebux ai nevoie de suma minima de $2. La Zorybux sau Nxtbux ai nevoie de suma minima de $3. Sau Incentria, Clicksia, Donkeymail, si CashnHits ai nevoie doar de $1 pentru a scoate banii. In fine ai inteles la ce ma refer. Ca sa gasesti "butonul" pentru a scoate banii difera de la site la site. La Neobux si Onbux trebuie sa mergi la Your Payment si acolo iti vei scoate banii.
Ex:

Uploaded with ImageShack.us
Iar pentru a inchiria referrali mergi la refferal. Vezi in imagine.
La alte site-uri pentru a da cashout trebuie sa mergi la Withraw sau Cashout care le gasesti pe pagina ta de cont.
Ex:

Uploaded with ImageShack.us
Sau la site-urile de genu Vcbux sau NeXtbux sau Lotbux gasesti "butonul" de cashout pe partea dreapta a paginii cu o imagine cu un creion si un plus.
Ex:

Uploaded with ImageShack.us
Pentru ca am vazut ca sunt persoane care cauta "butonul" de cashout la site-ul AyuWage, m-am gandit sa mai adaug inca o imagine, si sa ajut persoanele sa-si scoata banii de pe site-urile unde au muncit.


Apesi butonul Reward ca in imagine, si apoi ti se deschide o pagina unde poti convertii punctele in mai multe chestii, adica sa iti cumperi referrali, sa iti faci publicitate site-ului tau sau sa iti retragi banii in contul tau de la Paypal sau Alertpay. Pentru a scoate banii dai scroll pana jos, si vei vedea pentru fiecare cont ce trebuie sa faci.
Oricum pentru a gasii "butonul" pentru cererea de plata sa te uiti dupa "Your Payment", "Cashout" sau "Withraw". Eu am postat imaginea la doar cateva site-uri, site-uri care m-au platit si eu deja le-am testat. Daca nu am fost destul de clara posteaza un comment cu nelamuriiriile tale si eu te voi ajuta cum pot.

2 comentarii:

  1. Get daily suggestions and instructions for generating THOUSANDS OF DOLLARS per day FROM HOME for FREE.
    GET FREE ACCESS NOW

    RăspundețiȘtergere
  2. The top things about Clixsense's Get Paid To Click Program:
    1. $0.001 - $0.02 per click.
    2. 5 seconds starting timer.
    3. Restart every 24 hours.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...