joi, 3 februarie 2011

Bani in contul Alertpay

Asa incet primesc in contul meu de la Alertpay bani. Acum 3 zile mi s-au adunat destui bani in contul de la Donkeymail incat sa pot face cererea de plata. Sincer am fost cam lenesa pe acest site, am castigat doar de pe urma cititul e-mail-urilor nu si de pe paid to click. A durat putin mai mult, dar tot am ajuns la suma de $1, ca sa-i scot. Acum am $6 dolari in contul Alertpay si vreau sa-i investesc in Onbux, insa mai astept sa-mi intre si banii de pe EasyHits4U, ca sa pot pune in Onbux $10. 
As mai vrea sa aleg inca un un site in care sa investesc dar inca nu m-am decis. 
Pana atunci voi investii aproape toti banii in Onbux pentru a inchiria referrali.

2 comentarii:

  1. Using EasyHits4U you can earn free advertising credits by surfing other ads from a member base of over 1,200,000 accounts. Earn advertising credits fast with a 1:1 Exchange Ratio.

    RăspundețiȘtergere
  2. Come and see how THOUSAND of individuals like YOU are working for a LIVING from home and are living their dreams TODAY.
    CLICK HERE TO START TODAY

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...