luni, 10 ianuarie 2011

Din pacate e scam

De vreo 3 saptamani am cerut banii de pe Fox-bux si Clixil, site sora, insa inca nu am primit nici un ban. La inceput toate platesc, insa nu multe ajung sa se mentina si sa-si faca membrii foarte fericiti. Deci sa stiti ca Fox-bux este scam, celelalte pe care sunt inregistrata inca nu au dat semne de ca ar devenii scam deci celelalte sunt site-uri sigure. 
Viziteaza blogul meu si vei vedea evolutia mea cu site-urile paid to click, care platesc si care nu mai platesc, etc. Eu oricum postez despre site-urile care m-au platit. Sunt inregistrata pe inca multe alte site-uri insa de acolo inca nu am dat cashout, deci nu pot stii daca chiar platesc, dar eu macar incerc sa vad daca nu sunt scam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...