luni, 10 ianuarie 2011

Din nou am mai inchiriat

Ieri am mai inchiriat ceva referrali pe Onbux. Momementan am 45 de referrali inchiriati. Cand am facut acest blog ziceam ca referrali de pe Onbux sunt foarte harnici, insa nu este chiar asa. Pana acum vreo 7 referrali au fost schimbati de server din cauza ca nu au fost activi. Normal de pe urma a 45 de referrali ar trebui sa castig intr-o luna $23,4 daca ar da 4 clickuri pe zii, minus prelungirea lor castigul meu ar fii de $12.15. Insa sa zicem ca castig doar jumate, pentru ca nu toti referrali dau click in fiecare zii si nu toti dau cele 4 clickuri ci cateodata doar 2 clickuri. Deci e mult mai ok daca ai avea referrali directi. Ei nu te costa, si daca iti sunt prieteni vor da clickuri. Poate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...