marți, 18 ianuarie 2011

10 referrali inchiriati

Buna, ca sa va tin la curent cu evolutia mea cu aceste site-uri cu care poti face cativa banuti de buzunar, ieri am mai inchiriat inca 10 referrali pe site-ul Onbux, iar acum am 55 de referrali inchiriati. Insa nu stiu ce au toti referrali dar dupa ce ajung la numarul  100 de site-uri clickuite nu mai dau click, sau mie nu-mi mai apare, iar dupa ce trec 14 zile sunt inlocuiti instantaneu, din cauza inactivitatii. Sau dau click doar pe 2 sau 3 site-uri nu 4 cate site-uri sunt disponibile pe zii. Doar ca eu asa pierd bani, adica nu castig cat mi-am impus eu. Asa vii se intampla si voua? 
Oricum eu voi continua sa dau clickuri si sa inchiriez referrali pana cand voi fii multumita de castigurile mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...