miercuri, 18 mai 2011

Inca un castig

Norocoasa sau nu insa deja am castigat de 3 ori de cand m-am inregistrat (in luna Martie) pe site-ul ClixSense cu jocul ClixGrid. Ieri am castigat din nou 10 centi insa tot m-am bucurat de ei, mai bine decat nimic.
Cu ajutorul lor sunt mai aproape de suma de cashout, cei $10. Asa deci saptamana viitoare am sa va arat o dovada de plata de la ClixSense.



La Onbux am renuntat, nu mai dau clicurile mele zilnice. Le-am scris si i-am intrebat de bani, ca totusi astept deja de aproape de 3 luni, insa ei mi-au spus pentru ca am deschis un topic am sa fiu trimisa la sfarsitul listei pentru asteptarea platii. Insa cred ca acest sfarsit este sfarsitul tuturor, adica niciodata n-au sa ajunga la mine, si nici la tine, deci sfatul meu este sa nu mai speri, sau sa nu te inregistrezi pe acest site pentru ca vei primii tzapa.
Ca sa aduc din nou aminte de oferta mea pentru inregistrarea ta pe site-ul ClixSense si concursul meu pentru referrali mei de la ClixSense te rog citeste aceste doua posturi. Daca te intereseaza sa castigi bine cu un site Paid to Clic.
Pentru oferta clic aici
Pentru concurs clic aici
Si ca sa te inregistrezi pe cel mai de incredere Paid to Clic site da clic pe banner, ClixSense un site Elite!!!

Un comentariu:

  1. Get daily suggestions and guides for generating $1,000s per day FROM HOME totally FREE.
    JOIN NOW

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...