duminică, 27 noiembrie 2011

Conceptii diferite

Acum de cand exista si Forum pe site-ul ClixSense poti citii mai multe despre cum sa castigi pe ClixSense, cum sa investesti si sa vezi pareri diferite, povesti de succes, si cat de mult le place membriilor sa castige cu ClixSense, etc. Ceea ce am vazut este ca noi romanii suntem chiar foarte sceptici in ceea ce priveste site-urile PTC. Stiu ca am incercat multe site-uri si s-a ajuns la esec, insa ni s-a oferit acum sansa sa avem un site Elite, unde sa putem castiga ceva banuti in fiecare luna.
Ceea ce vroiam sa va spun este ca am vazut ca americanii, indienii, indonezii etc. se inscriu si chiar sunt activi, adica ei daca castiga de pe acest site 15-20 de dolari sunt multumiti. Noi romanii daca nu avem totul de ce sa ne bagam. Noi vrem sa devenim bogati peste noapte.
Cu site-ul ClixSense poti face sa castigi constant ceva dolari pe luna, dar cu timpul. Nu poti sa faci in maxim o luna sa ai un castig de 10-20 de dolari pe luna. Se poate dar chiar trebuie sa muncesti bine la referrali tai, si sa iti fie activi.
Eu am investit in acest site 10 dolari si i-am scos deja de 3 ori. Nu ma grabesc si nu-mi pierd speranta ca pana la urma si noi romanii vom avea in privinta PTC-urilor conceptia americanelor. Oricum ce e $15 pentru un upgrade si 5 minute pierdute pentru a da clicurile zilnic? Ca apoi in maxim 2 luni sa iti scoti banii si apoi esti in castig, un an pana cand trebuie sa dai din nou upgrade.
Oricum daca vreti sa va inregistrati pe acest site eu sincer va recomand sa va axati pe membrii straini.
Daca vrei sa iti incerci norocul cu acest site Elite inregistreaza-te clicuind banner-ul. Si daca ai nevoie de sfaturi cum sa castigi cu acest site citeste posturile mele despre ClixSense.

Un comentariu:

  1. Come and see how 1,000's of individuals like YOU are working for a LIVING online and are living their wildest dreams right NOW.
    GET FREE ACCESS TODAY

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...